• This event has passed.

Art & AC: Free Sundays for Louisiana Residents Through July 26, Courtesy of The Helis Foundation

/// July 5, 2020 @ 10:00 am - 5:00 pm

Art & AC is Back! FREE Admission Sundays in July

Thanks to The Helis Foundation, Art & AC has returned for its 4th year! Every Sunday in July, admission is FREE for Louisiana residents at Ogden Museum. Enjoy additional free days at Ogden Museum on July 5, 12, 19 & 26. And don’t forget Thursdays are always free at Ogden Museum for Louisiana residents, courtesy of The Helis Foundation’s Art for All program!

Beat the heat inside with Art & AC! Timed tickets are required. Click here to reserve your ticket, and select the free Sunday option at the bottom.

July 5, 2020

July 12, 2020